Met onze peuter en kleuter reizen we 6 weken door de USA! Dit is ons fantastisch avontuur.

19 augustus 2013 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Titelfoto: Ons gezin in Rocky Mountain NP Ridge Trail

Welkom op mijn reisblog '6 weken USA met de kids' bij Reislogger

Mijn man en ikzelf hebben er meer dan 15 jaartjes Noord-Amerika ervaring opzitten. Onze liefde voor de USA en Canada willen we delen met onze kinderen en via deze Reislog met allen die hierin geïnteresseerd zijn. In december 2012 ben ik onze reis gedetailleerd beginnen plannen. Hiervoor heb ik onze eigen reiswebsite gebruikt http://www.yourtripto-go.com. De bedoeling van onze reiswebsite is om op een eenvoudige manier reizen te kunnen uitstippelen in USA en Canada. Sommige van onze vorige reizen hebben we hier reeds opgezet. Deze reis kan je terugvinden onder 'Top Trips'  Seattle to Denver - 6 weeks - USA.

Deze 'Reislogger' wil ik gebruiken om een dagelijks verslag te brengen van de reis. Het zal een mix zijn van informatie over de bezochte parken en hoe je samen met jonge kinderen er een geweldige vakantie van kan maken, waarin iedereen aan zijn trekken komt. Ook hier zijn we nl. niet aan ons proefstuk toe. Ons zoontje van 5 jaar, Casper, heeft reeds 2 keer met ons door Canada rondgetrokken.

Onder de sectie TIPS kan je steeds korte tips en ideeën vinden waarmee je misschien zelf aan de slag kan.

Ons verhaal start op 23 juni 2013 in Seattle, Washington en eindigt op 2 augustus 2013 in Denver, Colorado. Voor ons zit deze prachtige reis erop, maar met onze reisverslagen nemen we jullie graag mee op ons avontuur.

Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven, meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Alvast veel leesplezier,

Vanessa, Bart en onze kinderen Casper (5 jaar) en Finley (2 jaar)

1. Reislogger:
    19 augustus 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!